El Club Mabel de Benicarló celebra un dels majors èxits de la seua història amb la convocatòria de la seua gimnasta Virginia Monteserin per a formar part de l’Equip Nacional Júnior de Gimnàstica Rítmica, el conjunt que representarà Espanya en el pròxim Campionat d’Europa.
Després de superar amb èxit els diferents controls de selecció organitzats per la Reial Federació Espanyola de Gimnàstica, Virginia ha sigut una de les huit gimnastes escollides de tot Espanya per a integrar el nou conjunt nacional júnior. Un assoliment de gran prestigi que recompensa anys de treball, constància i dedicació.
Vestir la samarreta de la selecció espanyola és el somni de qualsevol esportista i, per a Virginia, eixe somni ja és una realitat. La seua incorporació a l’Equip Nacional suposa el reconeixement a una trajectòria marcada per l’esforç i la passió per la gimnàstica rítmica, portant, una vegada més, el nom de Benicarló i del Club Mabel a l’elit nacional.
Des del Club Mabel de Gimnàstica Rítmica han volgut expressar la seua més sincera enhorabona a Virginia per este extraordinari èxit. Per a tota la família del club és un immens orgull vore com una de les seues gimnastes aconseguix un objectiu tan important i es convertix en un referent per a totes les seues companyes.
Així mateix, el club ha felicitat i ha desitjat molt d’èxit a totes les integrants del nou conjunt nacional, convençut que formaran un gran equip i defensaran amb il·lusió i compromís els colors d’Espanya, deixant el nom del país en el més alt.
«Virginia, gaudix de cada entrenament i de cada competició. Has treballat incansablement per a arribar fins ací i t’has guanyat esta oportunitat amb humilitat, perseverança i esforç. Tot el Mabel estarà animant-te i celebrant cadascun dels teus èxits», han assenyalat des del club.
Ser una de les huit gimnastes seleccionades de tot Espanya per a formar el conjunt nacional júnior és un motiu d’immens orgull tant per a Virginia com per al Club Mabel. Un somni complit, un objectiu aconseguit i l’inici d’una nova etapa que, de ben segur, estarà plena d’èxits.
Enhorabona i molta sort, Virginia!
