Mayoral (VOX): «Benicarló està atrapada entre el fracàs de l’eix cívic i l’abandonament del bulevard»

El regidor de VOX a l’Ajuntament de Benicarló, Ulpià Mayoral, va denunciar en l’últim ple l’incompliment reiterat de l’equip de govern del Partit Popular en matèria de mobilitat, assenyalant directament el fracàs de l’eix cívic.

Eix cívic: problemes reconeguts i cap solució

Durant la seua intervenció plenària, Mayoral va posar de manifest la falta de solucions reals per part del govern municipal respecte a l’eix cívic, una actuació que continua generant greus problemes de mobilitat.

El regidor va recordar que, en la recent roda de premsa de balanç de les Falles, el regidor Flos va reconéixer públicament que l’eix cívic limita la mobilitat dels serveis d’emergència, repartidors, veïns i visitants.

Unes declaracions que, segons VOX, confirmen el que ja advertien els informes de la Policia Local i el que el grup municipal porta temps denunciant.

A més, Mayoral va subratllar l’incompliment d’un compromís adquirit pel mateix equip de govern fa tres anys. En una nota de premsa oficial d’agost de 2023, l’executiu municipal del PP va anunciar que es permetria el doble sentit de circulació al carrer de Sant Francesc per a millorar la connectivitat de l’eix cívic.

«Hui, tres anys després, podem comprovar que allò no era més que un altre anunci buit. El doble sentit a Sant Francesc no existeix i el problema continua exactament igual o pitjor», va denunciar Mayoral.

«Van prometre una solució clara i no l’han complit. Mentrestant, veïns, comerços i serveis continuen pagant les conseqüències d’una mala planificació i de la falta de gestió», va afegir.

Bulevard: el gran problema que ningú vol afrontar

Més enllà de l’eix cívic, des de VOX alerten que Benicarló arrossega un altre greu problema de mobilitat que el govern municipal evita abordar: la situació del bulevard.

Mayoral ha assenyalat que, tres anys després, l’equip de govern no ha sigut capaç de donar una solució a esta infraestructura, que continua generant problemes de circulació i punts de congestió a la ciutat.

«El bulevard és el gran elefant a l’habitació. Tots saben que no funciona, però ningú al govern vol assumir-ho ni posar solucions damunt la taula», va afirmar.

Des de VOX consideren que la falta d’actuació sobre el bulevard, sumada al fracàs de l’eix cívic, està provocant un empitjorament generalitzat de la mobilitat a Benicarló.

«Tenim un eix cívic que no funciona i un bulevard abandonat. El resultat és una ciutat cada vegada més col·lapsada, on moure’s és més difícil cada dia», va assenyalar el regidor.

Per tot això, VOX Benicarló exigix a l’equip de govern que deixe d’ignorar els problemes de mobilitat del municipi, complisca amb els compromisos adquirits i actue de manera immediata.

«Els veïns mereixen respostes i solucions, no més promeses incomplides. És el moment d’actuar i d’afrontar d’una vegada els errors comesos»

Deja un comentario