La SER referma el seu lideratge a la ràdio espanyola amb 4,4 milions d’oients

La Cadena SER ha revalidat el seu lideratge com l’emissora de ràdio més escoltada d’Espanya, segons les dades de la segona onada de l’Estudi General de Mitjans (EGM) de 2026. L’emissora tanca la temporada amb 4.403.000 oients, el millor resultat dels últims deu anys, i amplia la diferència respecte a la seua principal competidora, COPE, fins als 822.000 oients.

La SER es manté com la cadena líder en informació, esports i entreteniment, una posició que conserva de manera ininterrompuda des de fa 33 anys.

En la franja matinal, Hoy por Hoy, presentat per Àngels Barceló, continua sent el programa més escoltat de la ràdio espanyola amb 3.095.000 oients, superant en més de mig milió el segon espai radiofònic més seguit.

A les nits, Hora 25, dirigit per Aimar Bretos, consolida el seu lideratge amb 1.025.000 oients, sent l’únic informatiu nocturn que supera el milió d’oients. També destaquen els bons resultats de Hora 14, amb 636.000 oients entre setmana, i de la seua edició de cap de setmana, que arriba als 365.000.

En les vesprades, La Ventana, amb Carles Francino, continua liderant la seua franja amb 982.000 oients, mentre que A vivir que son dos días, presentat per Javier del Pino, reforça el seu domini durant els caps de setmana.

En l’àmbit esportiu, Carrusel Deportivo lidera les retransmissions del cap de setmana amb una mitjana de 1.723.000 oients, i El Larguero, conduït per Manu Carreño, manté el lideratge de les nits esportives amb 736.000.

Pel que fa a la ràdio musical, LOS40 continua sent la cadena líder amb 2.898.000 oients, seguida per Cadena Dial, que millora els seus registres fins als 1.538.000 oients.

La SER també encapçala el consum de ràdio digital, en streaming i podcast, amb 1.343.000 oients, mentre que El País es manté com el diari més llegit d’Espanya amb 856.000 lectors. A més, PRISA Media lidera el consum d’àudio al conjunt de l’Estat amb 17.413.000 oients mensuals.

Deja un comentario