La regidoria de Cultura de Santa Magdalena programa el xou de Jesús Manzano, ‘No disparen al guitarrista’

La regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Santa Magdalena seguix avant amb la programació d’estiu i per a este dissabte ha organitzat, a les 22.30h en la plaça Mossén Paco, el xou de Jesús Manzano, ‘No disparen al guitarrista’.

La improvisació i la música són els ingredients d´ este còctel en el qual es tracten situacions normals de la vida des de punts de vista, que segurament mai t’havies plantejat. Tot això esguitat de les microcançons, una idea original de fer música amb humor que està triomfant a nivell nacional en el programa de Carlos Alsina en Onda Cero. Alguns d’estos monòlegs també s’han vist en ‘El Hormiguero’ d’Antena 3 o en Comedy Central.

Deja un comentario