La Guardia Civil ha detingut una persona per danys en una carpa fallera a la la Vall d’Uixó.

• Els fets van ocasionar danys valorats en 4.800 euros

Castelló, 23 d’abril de 2026.- La Guardia Civil ha detingut una persona com a presumpta autora d’un delicte de danys comés en una carpa fallera a la localitat de la la Vall d’Uixó (Castelló).

Els fets es remunten a la nit del 15 al 16 de març, quan van accedir a l’interior d’una carpa instal·lada amb motiu de les festes falleres després d’esgarrar diverses de les seues lones laterals. Una vegada dins, van tractar de realitzar diverses operacions econòmiques des d’un terminal de pagament (TPV), sense arribar a aconseguir-ho.

Com a conseqüència d’estos actes, un total de 16 lones van resultar danyades, amb un perjudici econòmic que ascendix aproximadament a 4.800 euros.

Després de la denúncia interposada, la Guardia Civil va iniciar una investigació per a l’esclariment dels fets. Fruit de les perquisicions practicades, els agents van aconseguir identificar el presumpte responsable, procedint a la seua detenció el passat 16 d’abril a la la Vall d’Uixó.

Les diligències instruïdes han sigut remeses al Jutjat de Primera Instància i Instrucció de Nules.

Deja un comentario