FITXATGE: GUILLEM VÁZQUEZ TORNARÀ A JUGAR A L’INTERMAQUINAS BENICARLÓ DESPRÉS DE 5 TEMPORADES

Aquí tienes la traducción de la noticia al valencian

L’aler català va debutar en Segona FEB amb el llavors «Mi Arquitecto Benicarló» en la temporada 21-22, i ara torna al club amb major experiència i protagonisme

Guillem Vázquez és un altre jugador que aquesta temporada torna al club, després de la presentació dimecres del retorn d’Álvaro Palazuelos a l’Intermaquinas Benicarló. Guillem, que va debutar en la categoria amb tan sols 18 anys al Mi Arquitecto Benicarló, torna sent un jugador molt consolidat i amb experiència en Segona FEB (complirà la seua sisena temporada en la categoria).

El canterà del Joventut de Badalona, quan va acabar la seua etapa de formació, va fitxar pel Benicarló de Segona FEB, en el seu primer any com a sènior, en una temporada en què es va aconseguir el millor resultat classificatori de la història del club, quedant en lliga regular en segona posició, i jugant per primera vegada els primers playoffs d’ascens en la història del club.

En aquestes últimes 4 temporades, Vázquez ha jugat en diferents equips de Segona FEB, com són el Cornellà, l’Enrique Soler de Melilla, i aquestes dos últimes temporades el Peñas Huesca. Guillem s’ha classificat per als playoffs d’ascens en les 5 temporades que ha disputat en Segona FEB amb tots els diferents equips amb els quals ha jugat.

El jugador català ha anat guanyant protagonisme any rere any, sent cada vegada més important l’impacte que ha anat tenint en la lliga temporada rere temporada. Aquesta última temporada, amb el Peñas Huesca, ha tingut una mitjana de més de 23 minuts per partit, per a fer 9 punts, quasi 6 rebots i un total de 8,3 de valoració mitjana.

Des de la direcció del club se senten molt contents per la tornada de Guillem a Benicarló, un jugador amb caràcter, lideratge, bon físic i que pot generar en moltes facetes del joc. Amb això, l’Intermaquinas Benicarló ha presentat per a aquesta pròxima temporada 5 jugadors con molta experiència en la categoria i en Competicions FEB: Libroia, Orrit, Palazuelos, Vázquez i Spencer.

Deja un comentario