Fedetcas reunix als socis per a coordinar els projectes en xarxa que impulsaran al territori rural i pesquer

  • Fedetcas ha celebrat este matí en el centre CEDES de Llucena del Cid la seua Assemblea General Anual i presenta un pla d’activitats que comptarà amb una inversió de 150.000 euros de la Diputació de Castelló.
  • El president de Fedetcas, Domingo Giner, ha destacat “la cooperació com a ferramenta essencial per a afrontar el repte demogràfic, fixar població, dinamitzar l’economia local i impulsar iniciatives innovadores que garantisquen futur en el món rural i pesquer de la província de Castelló”.

La Federació per al Desenrotllament Territorial de la Província de Castelló (Fedetcas) ha celebrat a Llucena del Cid la seua Assemblea General Anual, una trobada que ha servit per a fer balanç de la gestió realitzada durant el 2025 i definir el full de ruta dels projectes en xarxa que es desenrotllaran al llarg de 2026.

Durant la sessió s’ha adonat de l’activitat desenrotllada per la federació i s’ha presentat el pla d’actuacions per al present exercici. Actuacions que compten amb el vistiplau per part de la institució provincial que presidix Marta Barrachina, on comptarà amb un finançament de 150.000 euros de la Diputació de Castelló. Estos recursos permetran posar en marxa noves iniciatives de cooperació entre els sis Grups d’Acció Local (Gal i Galp) que conformen Fedetcas a la província de Castelló, amb l’objectiu d’impulsar el desenrotllament sostenible, la innovació i la generació d’oportunitats en el territori.

El president de Fedetcas, Domingo Giner, ha posat en valor “el compromís i la implicació de tots els socis, que treballen cada dia des de la proximitat per a impulsar projectes transformadors en els nostres municipis” i ha destacat “la cooperació com a ferramenta essencial per a afrontar el repte demogràfic, fixar població, dinamitzar l’economia local i impulsar iniciatives innovadores que garantisquen futur en el món rural i pesquer de la província de Castelló”.

Amb esta trobada, Fedetcas consolida el treball en xarxa entre les entitats que gestionen fons europeus, enfortint la col·laboració entre territoris per a continuar generant oportunitats, combatre la despoblació i avançar cap a un desenrotllament més innovador, sostenible i cohesionat.

Informació i foto: FEDETCAS.

Deja un comentario