Aquest dissabte, Concert de Cap d’Any de l’Orquestra Simfònica de Peníscola

El 28 de setembre de 2025, dins el XLI Cicle de Concerts de Música Clàssica, l’Orquestra Simfònica de Peníscola (OSP) tenia programat el tradicional concert de clausura del cicle, però la previsió meteorològica adversa va obligar a cancel·lar el concert i es va tornar a programar per al 3 de gener de 2026.
L’orquestra formada per músics peniscolans, valencians i d’arreu del món interpretarà, durant la primera part del concert, l’Obertura La clemenza di Tito de W.A. Mozart i el Concert nº1 per a violoncel de Camille Saint-Saëns, amb Samuel C. Ledesma interpretant el paper de violoncel solista, qui ha participat en nombrosos concerts i festivals nacionals, acumula diversos premis de música de cambra i ha col·laborat amb nombroses orquestres europees. Durant la segona part del concert, el públic podrà escoltar la Simfonia nº4 de Schubert, coneguda com “La Trágica”.
A més d’estes obres que ja tenia preparades per al passat mes de setembre, l’OSP també interpretarà els bisos de Johann i Joseph Strauss, El Daubio azul, Trish-Trash polka i la Marcha Radetzky, dotant al concert d’un toc nadalenc per a donar la benvinguda a l’any nou.
Tot serà dirigit per Salvador García Sorlí.
Les entrades per al concert es poden adquirir a la Llibreria París (C/Porteta, 1), en horari comercial, fins al matí de dissabte. Una hora abans del concert, a partir de les 18h, també es podran comprar entrades a la taquilla del Palau de Congressos. El pagament de les entrades únicament es pot efectuar en efectiu.
Si eres de les persones que vas comprar l’entrada a setembre i encara la conserves, podràs utilitzar-la per a aquest concert.
No pots perdre l’oportunitat de gaudir d’un concert d’aquestes característiques a Peníscola!
Per a més informació visita les xarxes socials de la Banda de Música de Peníscola:

Deja un comentario