Un home mor en caure en una rasa de les obres de l’Avinguda Llibertat de Vinaròs

Un home ha mort aquest migdia mentre caminava per la zona en obres de l’Avinguda Llibertat de Vinaròs, després de caure en una rasa i patir un fort impacte.

Segons han informat veïns de la zona, la víctima acabava de sortir del jutjat quan ha caigut dins del forat, colpejant-se greument al cap, la qual cosa li ha provocat la mort de manera immediata.

Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat ràpidament efectius de la Policia Local, els Bombers del Consorci Provincial de Castelló i una ambulància del SAMU. El personal sanitari ha intentat reanimar l’home, de 61 anys, aplicant-li maniobres de reanimació cardiopulmonar, però no s’ha pogut fer res per salvar-li la vida.

La Policia Judicial s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir les circumstàncies de l’accident. Fins al moment, no s’ha fet pública la identitat de la víctima.

L’Avinguda Llibertat, un dels carrers més importants de la localitat, es troba actualment en plena remodelació des del mes de febrer. Les obres, valorades en 1,2 milions d’euros i finançades amb fons Next Generation, mantenen el vial tallat al trànsit fins que finalitzin els treballs.