.
BENICARLÓ. – El Maderas Sorlí Benicarló i l’entrenador Sergio Lamúa, conegut esportivament com a “Mugui”, han decidit posar fi a la seua relació contractual. L’anunci oficial s’ha fet públic un cop tancada una temporada altament exigent en la qual, malgrat les dificultats en el tram regular de la competició, s’ha assolit l’objectiu principal de la salvació.
El pas del tècnic aragonés per la banqueta del club del Baix Maestrat ha estat marcat per la capacitat de superació i la resiliència. En una campanya que la mateixa entitat ha qualificat de complicada pel que fa als resultats, la figura de Lamúa ha esdevingut una peça indispensable per a mantindre el rumb de la plantilla. Des de la direcció esportiva han destacat la seua capacitat per a transmetre confiança al grup i la constància en el treball diari, factors decisius per a certificar la continuïtat en la categoria en els moments de màxima pressió.
Davant d’esta nova etapa, el club ha volgut mostrar el seu profund agraïment públic cap al preparador, elogiant tant el seu compromís com la seua implicació amb el projecte des del primer dia. En el seu comunicat oficial de comiat, l’entitat groga i blanca li ha desitjat la millor de les sorts en el seu futur professional i personal, remarcant que el pavelló benicarlando sempre serà la seua casa després d’haver defés amb orgull els colors de l’equip durant esta intensa campanya.