Pòdcast | Benicarló dona la benvinguda a Nadal amb una programació plena d’activitats per a tota la família

La regidora de Cultura i presidenta de la Comissió de Festes de Benicarló, Maite Pellicer, ha presentat aquest dilluns al matí la programació de Nadal 2024/2025. Acompanyada de dos vicepresidents de la Comissió, l’edil ha anunciat una àmplia oferta d’activitats que començarà el pròxim dijous, 5 de desembre, amb l’encesa de les llums nadalenques a la plaça de Sant Bartomeu, a les 19.00 h.

Pellicer ha destacat que aquesta encesa tindrà un caràcter especial com a mostra de suport als valencians afectats per la DANA i ha animat tota la ciutadania a sumar-se a aquest moment màgic.

Un Nadal per gaudir en família

Entre les activitats més esperades, destaca una nova edició de Benicarlandia, que tindrà lloc els dies 27, 28 i 29 de desembre. Aquest parc nadalenc, dedicat especialment als més menuts, és possible gràcies a la implicació de les associacions locals, un exemple del gran teixit associatiu de Benicarló.

La programació inclou també la tradicional ruta de pessebres, que es podrà visitar del 25 de desembre al 6 de gener, excepte el 31 de desembre, en horari de 18.00 h a 20.30 h. El pessebre municipal, elaborat per l’Associació de Betlemistes de la comarca, s’inaugurarà el 21 de desembre.

A més, hi haurà activitats per a tots els públics, que es poden consultar al programa complet (enllaç disponible).

Agraïments a les associacions i al personal municipal

Durant la presentació, la regidora de Cultura ha volgut expressar el seu agraïment a totes les associacions, regidories i personal municipal que han treballat intensament per fer possible aquest programa nadalenc. També ha destacat la tasca de la Comissió de Festes i de totes les persones que col·laboren en l’organització d’aquestes festes màgiques.

La programació culminarà el 6 de gener amb el tradicional repartiment de regals per part dels Reis Mags, posant el punt final a un Nadal ple d’il·lusió i bons moments per a tota la població.