L’Espai d’Art Contemporani de Castelló prorroga l’exposició de l’artista Abdelkader Benchamma

  • Amb l’allargament, fins a l’1 de novembre, es podrà vore una instal·lació creada expressament per a l’EACC

L’exposició ‘L’horitzó d’esdeveniments’, de l’artista francoalgerià Abdelkader Benchamma, es podrà vore fins a l’1 de novembre després de la pròrroga acordada per l’Espai d’Art Contemporani de Castelló (EACC), que forma part de l’Institut Valencià de Cultura (IVC).

La instal·lació que arreplega la mostra va ser pensada expressament per als espais de l’EACC. Amb una proposta immersiva que ajunta dibuix expandit, música i projeccions, la intervenció modifica l’arquitectura del centre i anima el públic a endinsar-se en l’univers creatiu de l’autor.

L’Institut Valencià de Cultura, d’acord amb l’artista, ha optat per allargar l’exposició per a fer possible que un nombre major de visitants puga gaudir de la mostra una vegada passat el període vacacional de l’estiu.

Entre els elements més destacats de ‘L’horitzó d’esdeveniments’ figuren els grans murals efímers que Benchamma ha fet a mà sobre les parets de l’Espai d’Art Contemporani de Castelló, amb l’ajuda del seu assistent, Samuel Bertrand, i de les alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny de Castelló Vanesa Rodríguez, Lucía Sánchez i Beatriz Soriano. Que siguen temporals ha cridat l’interés tant del públic com dels especialistes en art contemporani, i este és un dels motius pels quals s’ha decidit prorrogar l’exposició.

Es podrà visitar la mostra de dimarts a dissabte de 10:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores, mentres que els diumenges l’horari serà de 10:00 a 14:00 hores. L’EACC oferix a més visites guiades per a grups, de dimarts a divendres, de 10:00 a 14:00 hores, que cal reservar abans en el correu electrònic didactica_eacc@ivc.gva.es. Els dissabtes les visites guiades queden obertes al públic, tant grupals com individuals, a les 12:30 hores i no fa falta reserva prèvia.

Deja un comentario