L’actuació tindrà lloc a la Sala de Cambra M. Babiloni de l’Auditori el dijous 21 de maig a les 19.30 hores.
El concert oferix un diàleg entre la tradició del jazz i una mirada contemporània.
’Auditori de Castelló, espai propi de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), acull el concert de Fernando Marco Japan Quartet, una proposta de jazz que arribarà a la Sala de Cambra M. Babiloni el dijous 21 de maig a les 19.30 hores.
El guitarrista castellonenc Fernando Marco, al capdavant d’este quartet de jazz, presentarà l’àlbum ‘Originals’, un repertori de composicions pròpies que establix un diàleg entre la tradició més purista del jazz i una renovada mirada contemporània. El quartet, amb una decidida mirada internacional, està format per Fernando Marco a la guitarra, Eri Yamamoto al piano, Massa Kamaguchi al contrabaix i Ikuo Takeuchi a la bateria.
Fernando Marco és un músic més conegut com a intèrpret, docent i productor que com a compositor, per la qual cosa ‘Originals’, íntegrament compost per ell, suposa un punt i a part en la seua fructífera carrera. El resultat és una música agosarada, fresca, innovadora, complexa i pròxima, jazz contemporani mirant cap avant, però amb arrels en la història del jazz i en l’entorn pròxim del mateix músic.
Tota la informació sobre els concerts i la programació de l’Auditori es troba disponible en la web de l’IVC.