El Casal Municipal de Santa Magdalena torna a reprendre part de la seua activitat, després de les obres de millora realitzades. De fet, l’Associació de Jubilats i Pensionistes ‘Pulpis’ ja ocupa novament el seu local, una vegada finalitzades les obres de millora de l’envolupant tèrmica de l’edifici.
Els jubilats han celebrat la seua ‘tornada a casa’ amb diferents activitats i un berenar per a totes les persones que habitualment participen en les activitats dominicals.