LA RÀPITA | 08/05/2026 La localitat de la Ràpita va esdevindre ahir, 7 de maig, l’escenari de la celebració del Dia de les Esquadres a les Terres de l’Ebre. L’acte institucional, que va comptar amb la presència de la consellera d’Interior, Núria Parlon, va servir per a posar en relleu la coordinació i el servici dels cossos de seguretat al territori.
L’Ajuntament de la Sénia va estar representat pel segon tinent d’alcaldia, Víctor Reverté, i la cap de policia en funcions, Maria José Rivas, qui van assistir en nom de la corporació municipal per a acompanyar els agents en la seua festivitat.
Durant la jornada, es va retre un emotiu reconeixement als integrants dels Mossos d’Esquadra, de les policies locals i d’altres forces de seguretat. El parlament institucional va subratllar el seu paper fonamental en la garantia de l’ordre, la seguretat ciutadana i la convivència pacífica.
Des de la delegació de la Sénia s’ha volgut agrair públicament el «compromís ferm» d’aquests professionals en la protecció de les persones i els seus béns, encoratjant-los a continuar exercint la seua tasca amb la mateixa implicació i dedicació que fins ara.
Informació i foto: Ajuntament de la Sénia