La CEV felicita Arcadi España pel seu nomenament com a ministre d’Hisenda

Des de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV) volem traslladar la nostra més sincera enhorabona a Arcadi España pel seu nomenament com a ministre d’Hisenda. La seua trajectòria i la seua experiència al capdavant de la Conselleria d’Hisenda i Model Econòmic, així com el seu profund coneixement de la realitat econòmica valenciana, són una bona base per afrontar els reptes del nou càrrec amb sensibilitat territorial i rigor.

Des de la CEV valorem especialment que, com a valencià, coneix de primera mà la situació estructural d’infrafinançament que pateix la Comunitat Valenciana. Este coneixement previ suposa una oportunitat per avançar amb major agilitat en la correcció de desequilibris històrics que afecten la competitivitat, els serveis públics i el desenvolupament econòmic del territori.

A més, és prioritari donar resposta a qüestions urgents com l’autorització del crèdit extraordinari destinat a afrontar les despeses derivades de la DANA, que ha quedat fora de recents mesures estatals. Avançar en esta línia, junt amb una reforma justa del sistema de finançament, serà clau per dotar la Comunitat Valenciana dels recursos necessaris.

Des de la CEV, li traslladem els nostres millors desitjos en esta nova etapa, confiant que la seua gestió vinga acompanyada d’importants avanços i encerts en benefici del conjunt de la ciutadania.

Deja un comentario