El PSPV de Benicarló recolza la vaga i «exigix» al Consell que «deixe de maltractar l’educació pública»

El PSPV-PSOE de Benicarló expressa el seu suport a la vaga educativa convocada a partir de l’11 de maig i a les mobilitzacions del professorat «davant les retallades, la falta de diàleg i les polítiques del Consell contra l’ensenyament públic». Des del Grup Municipal Socialista «considerem legítimes les reivindicacions de la comunitat educativa».

· Reducció de ràtios.

· Augment de plantilles docents i personal d’atenció educativa.

· Més orientadors, PT, AL i educadors per garantir una inclusió real.

· Recuperació del poder adquisitiu del professorat.

· Cobertura immediata de baixes i substitucions.

· Menys càrrega burocràtica.

· Pla de climatització de les aules.

· Millora de les infraestructures educatives.

· Paralització de les retallades.

· Planificació educativa consensuada.

· Derogació de la “Llei de llibertat educativa”, que arracona el valencià i resta autonomia als centres.

· Recuperació del diàleg amb professorat i sindicats.

A Benicarló, «les ràtios elevades i la falta d’inversions són una realitat. El Govern del PP ha paralitzat les obres de l’IES Ramón Cid i centres com el Francesc Catalán i el Número 5 continuen esperant actuacions necessàries». El PSPV-PSOE de Benicarló «exigix a la Conselleria d’Educació que rectifique, escolte la comunitat educativa i garantisca una educació pública, de qualitat, inclusiva i en valencià».

Deja un comentario