Club Natació Benicarló: 4ª jornada de lliga Màster a la municipal i Oceanman Costa Azahar

Els Màsters tanquen la lliga regular a falta de disputar els campionats autonòmics i nacionals.

Dissabte de vesprada es disputava la 4a jornada de la Lliga promoció Máster que tancava la temporada regular de la categoria.

Els nostres demostraren estar en un bon moment de forma  en aquest tram final de temporada obtenint noves millores de marca personal i amb molt bones sensacions.

Els benicarlandos formaren equip amb Damian Vidal, Fernando Arnau, Enrique Foix, Arturo Segarra, Jaume Ibáñez, David Guixot, David Curto, Yeray Ibáñez, Miguel Piñana, Jordi Curto i Paula Bretó. Tots ells junt amb la seua entrenadora Carla Cornelles.

Els resultats més destacats foren:

Paula Bretó  1a 50 Papallona 1a 200 Papallona

Jordi Curto  1r 50 Papallona 1r 100 lliures

Miguel Piñana 1r 50 Braça 1r 200 Braça

Yeray Ibáñez 1r 200 Papallona 1r 800 lliures

David Curto 1r 200 Braça 2n 50 Papallona

David Guixot 1r 50 Braça 3r 100 lliures

Jaume Ibáñez 1n 200 Braça

Arturo Segarra 1r 800 lliures

Enrique Foix 3r 50 Papallona 3r 100 Papallona

Oceanman Costa Azahar, 2a etapa Copa Espanya Aigües Obertes.

Les Platges de Benicàssim acollien diumenge al matí una nova edició de la Ocean Costa Azahar on la prova de 5 km era puntuable per a la Copa d’Espanya d’Aigües Obertes.

Els Benicarlandos han fet equip amb 4 representants Elena Lores, Jaume Ibáñez, Paula Bretó i Jordi Curto.

Una prova amb molta duresa per les condicions marítimes amb fort onatge i corrents canviants, però que els nostres han demostrat estar ben habituats a aquestes condicions sobreposant-se de forma notable.

Els Benicarlandos han sumat dos podis de la mà de Paula Bretó que aconseguía l’or en la categoria Máster 40-50 i Jordi Curto una plata en la categoria Máster 30-40, que sumades a l’aportació de la resta de components sumava  un botí important de punts.

Deja un comentario