Càlig acollirà el pròxim 30 de maig la segona edició de Centre Gamer 2.0 

L’Auditori del Centre de Cultura Alcalde Manuel Anglés tornarà a convertir-se en l’epicentre de les noves tecnologies i l’entreteniment digital amb la celebració d’una jornada dedicada als videojocs, els eSports, la realitat virtual i les activitats lúdiques per a totes les edats.

L’esdeveniment comptarà amb diferents espais temàtics pensats per a oferir una experiència completa als assistents. Entre les principals atraccions destaca la Zona Gaming i eSports, on es disputaran tornejos d’eFootball 2026 amb premis, així com partides de videojocs tan populars com Fortnite, Formula 1 o Crash Racing.

A més, el públic podrà participar en una zona de joc lliure amb propostes interactives com Kinect, Just Dance, Mario Kart, Guitar Hero i diverses experiències de realitat virtual.

La jornada també reservarà un espai especial per a la nostàlgia amb una Zona Retro dedicada a consoles clàssiques com Nintendo NES, Super Nintendo, Nintendo 64 o PlayStation.

Com a novetat d’esta edició, s’incorpora la zona “Díver!”, dirigida especialment al públic infantil, amb tallers interactius de drons, cotxes teledirigits, dibuix i pintura.

L’activitat es completarà amb música en directe, speaker, sortejos, sessions de globoflèxia i nombroses sorpreses repartides al llarg de tota la jornada.

Deja un comentario