Benicarló acull la Trobada Comarcal d’Escoles de Música de la FSMCV en el marc de l’aniversari de la banda local

BENICARLÓ. – Ahir 23 de maig de 2026 es va celebrar a Benicarló la Trobada Comarcal d’Escoles de Música de la FSMCV. L’esdeveniment, que va tindre lloc al Pavelló Poliesportiu Obert durant el matí i la vesprada, va comptar amb la representació de quinze escoles de música i la participació de més de 200 alumnes.

Esta trobada forma part dels actes programats per commemorar el 50é aniversari com Associació Musical “Ciutat de Benicarló” i els 180 anys d’història de la banda.

Entre les entitats participants, l’alumnat, el director i la junta directiva de l’Escola de Música de l’Agrupació Musical Santa Magdalena van formar part d’aquesta gran jornada de convivència, on la música va ser la principal protagonista.

La Trobada Comarcal va finalitzar amb un concert celebrat a la pista descoberta del poliesportiu. Des de les delegacions participants s’ha traslladat l’agraïment a l’Associació Musical Ciutat de Benicarló per la magnífica organització de l’acte.

Foto Ajuntament de Santa Magdalena de Polpís

Deja un comentario