Les feines s’afegeixen a la creació d’uns nous lavabos al costat de les pistes de pàdel i frontennis, així com l’adequació del desguàs fins al carrer
L’Ajuntament informa que han finalitzat les feines d’adequació de l’entorn del poliesportiu municipal, amb l’objectiu millorar l’accés fins a la instal·lació, així com oferir una major seguretat viària als conductors. Les obres han consistit en la renovació del ferm i ampliació de la calçada, així com del paviment de les voreres al passeig de Blai Osanz i al carrer d’Alcanar. D’altra banda, també s’ha fet la delimitació dels aparcaments i carrils de trànsit, a més del pintat de la senyalització horitzontal i millora dels senyals verticals.
Així mateix, al carrer d’Alcanar també s’ha suavitzat la corba tancada existent per oferir una major seguretat viària als conductors, a més d’adequar l’accés de vianants fins al poliesportiu.
El regidor d’Obres i Urbanisme, Raül Anglés, ha indicat que “amb la renovació de l’asfalt s’ha aprofitat per adequar el drenatge superficial i donar solució a l’acumulació d’aigua de la pluja en alguns punts concrets, i també s’ha renovat un tram del col·lector de sanejament del mateix carrer”. Segons afegia totes aquestes obres s’han finançat a través del Pla Impulsa de la Diputació de Castelló amb una inversió de 77.421€.
Anglés assenyalava que aquestes feines realitzades a l’exterior del poliesportiu municipal s’afegeixen a les que s’han executat en el seu interior, amb la creació de nous lavabos al costat de les pistes de pàdel i frontennis, així com l’adequació del desguàs fins al carrer. En aquest cas, els treballs es van finançar a través del Consorci Pla Zonal de Residus 1 de Castelló amb una inversió de 24.178€.
El regidor insistia que es “tracta d’obres importants que facilitaran una correcta circulació en l’entorn del poliesportiu, que juntament a les interiors milloraran el servei als usuaris del pavelló”.











